We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt.
Ze worden alleen gebruikt om uw taal- en weergavevoorkeuren te onthouden.
In cookies worden geen persoonsgegevens opgeslagen.
Als u doorgaat met het gebruiken van deze site, gaat u hiermee akkoord.
Meer weten Ok
Help & FAQ

Hulp & FAQ

Is het mogelijk een zoekopdracht te doen met een sleutelwoord in de categorieën van producten?

Het is mogelijk een zoekopdracht te doen enkel in de categorie (en de eventuele subcategorie) die u interesseert en niet in de volledig catalogus.

Voor een dergelijke zoekopdracht hoeft u eerst de categorie (en de eventuele subcategorie) die u wenst te selecteren. Dan verschijnt er een nieuw zoekveld onder “ARTIKELS” met in het veld “Zoekresultaten” in het licht grijs. De zoekopdracht vanuit dit veld zal enkel de producten van de geselecteerde categorie in rekening nemen. Deze zoekopdracht zal dus niet al de producten van de catalogus van www.delaby.be in acht nemen.

Voor een zoekopdracht op de volledige catalogus moet u gaan via het veld rechts boven (onder Winkelmand) “Zoeken in volledige catalogus”.

Na een zoekopdracht in de volledige catalogus is het ook mogelijk deze te verfijnen door bijkomende sleutelwoorden toe te voegen in het veld “Zoekresultaten” onder “ARTIKELS”

Mijn bestelling staat in status “In afwachting”

Uw bestelling is automatisch geregistreerd in onze back-office onder de status “In afwachting”. Onze klantenservice zal uw bestelling opnemen en de status zal veranderen in “Geregistreerd”. De producten dat wij niet in stock hebben zullen besteld worden.

Ik ben klant bij Delaby Electro, kan ik met mijn bestaand klantennummer online bestellen?

Het is mogelijk online te bestellen met uw bestaand klantennummer. Hiervoor moeten wij uw account op www.delaby.be activeren. Neem contact op met uw vertegenwoordiger of stuur een mail naar info@delaby.be.

Indien u zelf een account online aanmaakt op www.delaby.be zal deze niet verbonden kunnen worden met uw bestaand klantennummer. U zult dus online uw bestellingen per mail of in de winkel geplaatst niet kunnen raadplegen. Ook uw speciale voorwaarden en prijsvoorwaarden zouden verschillend kunnen zijn.

Indien u al klant bent contacteer ons dus om uw online account te activeren.

Ik heb dringend een artikel nodig dat niet op stock is. Kunnen jullie mij helpen?

In dit geval raden wij u aan telefonisch of per mail contact op te nemen met onze klantendienst. Samen zoeken wij een oplossing om u te helpen:

  • Voor het gewenste artikel hebben wij misschien een equivalent artikel van een ander merk op stock.
  • Een ander product met gelijkaardige karakteristieken kan eventueel de oplossing zijn.
  • Soms is het mogelijk in spoed het materiaal af te halen bij de fabrikant met een toelatingsnummer gegeven door Delaby Electro.
  • Onze transportdienst kan, indien mogelijk, zorgen voor dringende afhalingen en/of leveringen
  • Express leveringen kunnen georganiseerd worden in samenwerking met onze leveranciers
  • ...

Ik heb de instructies voor gebruik verloren van een artikel bij Delaby Electro aangekocht

De meerderheid van onze leveranciers zetten de instructies, technische fiches, schema’s... ter beschikking op hun website. Het gemakkelijkste om deze informatie terug te vinden is het artikel op te zoeken op onze website en via de gedetailleerde productfiche klikken op “Bekijk productinformatie” Dit is een link naar de website van de fabrikant met bijkomende informatie.

Uw website dwingt mij een verpakking te kopen waarvan ik de hoeveelheid niet nodig heb. Wat?

De aangeboden verpakkingen zijn deze die wij moeten hanteren bij onze leveranciers voor de producten die wij niet op stock volgen. Niettemin is he soms mogelijk andere verpakkingen te verkrijgen. In dit geval neemt u best contact op met onze klantendienst om te kijken of er een oplossing bestaat op uw vraag.

Ik ben een professioneel, welke zijn mijn aankoopsvoorwaarden?

  1. U heeft al een account aangemaakt op onze site, stuur dan een mail naar onze klantenservice. Een medewerker zal contact met u opnemen om uw klantenfiche op te maken:
    • Bestellingsnummer verplicht of niet.
    • Globale facturatie, per bestelbon, per verzendnota, ...
    • Betalingsvoorwaarden.
    • Korting, prijs per hoeveelheid, speciale voorwaarden...
    • ....
  2. U heeft nog geen account op onze website neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Een vertegenwoordiger zal met u contact opnemen en een afspraak maken indien nodig. Op basis van de gekregen informatie zal hij u een account aanmaken gelijk de andere klanten van Delaby Electro en u hiertoe toegang geven.

Levering

Indien al het bestelde materiaal op stock is zal de bestelling normaal verzonden worden de volgende werkdag. Naargelang het uur van afhaling van GLS is het mogelijk dat ze de dag zelf nog vertrekt. Indien sommige referenties niet op stock zijn, zal uw bestelling verzonden worden als al het materiaal beschikbaar is.

Ik vind de gewenste referentie(s) niet terug op jullie website

Om leesbaarheidredenen zetten wij niet alle referenties die wij verkopen online. Indien u een referentie niet terugvindt, contacteer ons via de website, per mail of telefonisch. Wij bekijken dan of de gewenste referentie(s) besteld kan worden.

Ik wens mijn wachtwoord te veranderen

2 mogelijkheden:

  1. Indien u reeds ingelogd bent klikt u boven rechts op uw user name. Ga naar het menu “Beheer mijn profiel”. In dit menu is het mogelijk verschillende informaties te wijzigen, waaronder ook uw wachtwoord.
  2. Indien u niet ingelogd bent klikt u rechts boven op “Aanmelden”. Hier kiest u voor “Wachtwoord vergeten”. Volg de verschillende stappen op het scherm en u ontvangt een mail met een identificatie code geldig gedurende 12uren die u toelaat een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik wens mijn bestelling te wijzigen. Is dit mogelijk?

Indien de bestelde producten nog niet besteld zijn bij onze leveranciers en/of uw bestelling nog niet verzonden is, kan uw bestelling nog gewijzigd worden.

Informeer ons zo snel mogelijk per mail van de gewenste veranderingen in uw bestelling.

De gesneden kabels kunnen nooit geannuleerd/teruggenomen worden.

Hoe kan ik de taal gekoppeld aan mijn profiel wijzigen?

Indien ingelogd op de site met uw gebruikersnaam en passwoord klikt u rechts boven op uw gebruikersnaam. U komt in het menu “Beheer van mijn profiel”. Daar kunt u een aantal gegevens wijzigen waarvan de taal.

Het is ook mogelijk de taal van de website te wijzigen door te klikken op “Français Nederlands English”, links boven onze logo.

Mag ik mijn bestelling terugsturen?

Het Europees recht geeft aan de particulieren een herroepingsrecht van veertien dagen vanaf de datum van de levering. Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst vooraleer uw bestelling terug te sturen om te verzekeren dat deze op de aangewezen manier zal worden behandeld bij het aankomen in onze magazijn.

Wij verwijzen u naar de rubriek “Herroepingsrecht” op onze website voor meer gedetailleerde informatie.

Enkele belangrijke opmerkingen:

  1. De verzendkosten zijn altijd ten laste van de klant.
  2. Het herroepingsrecht geldt niet voor de klanten die niet particulier zijn.
  3. Het herroepingsrecht geldt alléén voor niet gebruikte artikels, ongeschonden en in hun origenele verpakking (eveneens ongeschonden)
  4. Het herroepingsrecht geldt niet voor artikels specifiek besteld voor de klant.

Hoe leveren jullie de goederen?

In het algemeen worden de goederen geleverd door GLS. Sommige leveringen gebeuren door onze eigen vervoermiddelen.

Ik heb een groot aantal goederen nodig. Hoe kan ik jullie beste prijzen verkrijgen?

Stuur ons uw aanvraag op via het tabblad “Contact” van de website of per mail naar onze klantendienst. Wij zullen u onze beste prijzen voor de gevraagde referenties en hoeveelheden communiceren. Uw offerte zal ook te vinden zijn op onze website in “Mijn documenten: Mijn offertes”.

Hoe kan ik een account op jullie website aanmaken?

Als particulier of bedrijf kan u een account aanmaken via “Registreren” rechts boven op de website.

Indien u al klant bent, contacteer ons om u een account aan te maken verbonden aan uw reeds bestaande klantenfiche.

Indien u professioneel bent, meld u aan via het tabblad “Contact” dat wij u een aangepast profiel aanmaken (verkoopsvoorwaarden, promoties voor professionelen, prijzen per hoeveelheden,..).

Ik wens mijn bestelling op zaterdag af te nemen. Is dit mogelijk?

Wij beschikken over een nachtkluis op ons verkooppunt te Vilvoorde. Indien u uw bestelling “Afhalen in Vilvoorde” wenst af te halen buiten onze openingsuren moet u contact opnemen met onze klantendienst die u de instructies zal doorgeven.

Deze service is beschikbaar ’s avonds en tijdens het weekend buiten onze openingsuren.

Ik heb een probleem met mijn levering. Wat moet ik doen?

Stuur ons een mail op binnen de 3 dagen na de levering. Vermeld er het factuurnummer op en voeg er foto’s aan toe zodat wij het probleem kunnen visualiseren. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk behandelen.

In geval van zichtbare schade bij de levering, gelieve dit te melden op de papieren die u voor handtekening zullen voorgelegd worden bij de levering.

Bij het aanmelden krijg ik de boodschap: “Gebruikersnaam of wchtwoord onjuist”

  1. Of uw passwoord is onjuist en u kunt het opnieuw opmaken via “Wachtwoord vergeten”.
  2. Of heeft u nog geen gebruikersnaam en moet u een account aanmaken via “Aanmelden” of bent u het vergeten dan verwijzen wij u naar de rubriek “Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten”.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

De enige manier is ons een mail op te sturen (via “Contact” op onze website) met vermelding van een maximum aan informaties zodat wij u in ons systeem kunnen identificeren (naam, voornaam, telefoon, GSM, eventueel BTW nummer, naam van het bedrijf, ...). Wij nemen contact met u op om u verder te helpen.

BTW-facturatie bij export?

Voir avec Philippe compta

Mijn bedrijf wenst een bestelling te plaatsen. Is het mogelijk?

Het is natuurlijk mogelijk een account voor een bedrijf aan te maken. Bij het aanmaken van uw account (“Registreren”) selecteer de optie “Bedrijf” en geef de gevraagde informatie in, gelijk bijvoorbeeld BTW nummer (indien van toepassing).

  1. Het is mogelijk online te bestellen met uw bestaand klantennummer. Hiervoor moeten wij uw account op www.delaby.be activeren. Neem contact op met uw vertegenwoordiger of stuur een mail naar info@delaby.be
    Indien u zelf een account online aanmaakt op www.delaby.be zal deze niet verbonden kunnen worden met uw bestaand klantennummer. U zult dus online uw bestellingen per mail of in de winkel geplaatst niet kunnen raadplegen. Ook uw speciale voorwaarden en prijsvoorwaarden zouden verschillend kunnen zijn.
    Indien u al klant bent contacteer ons dus om uw online account te activeren.
  2. Indien u professioneel bent, contacteer ons zodat wij uw online account kunnen activeren.
  3. Indien u beschikt over een buitenlandse BTW nummer ... voir Philippe

Mijn bestelling heeft het statuut “gedeeltelijk gevalideerd”. Wat betekent dit?

  1. Uw bestelling is in voorbereiding,
  2. of is voor u voorbehouden,
  3. of al verzonden of geleverd.

Ik vind mijn factuur niet terug.

Indien aangemeld op uw account, vind u alle facturen terug in “Mijn documenten” “Mijn facturen”.

Waarom zou ik een account aanmaken?

  1. Zo kunt u uw profiel beheren en hoeft u niet iedere keer uw gegevens in te geven.
  2. U vindt in “Mijn documenten” al uw offertes, bestellingen, verzendnota’s en facturen terug.
  3. U kunt uw favorieten opslaan met de referenties die u regelmatig nodig heeft.
  4. Uw speciale voorwaarden (prijzen, betalingsvoorwaarden,...) zijn aan uw account verbonden.